• @ArjanMoens Techsector Amsterdam goed voor 11 procent van de banen in de stad /via @NOS https://t.co/E2Z0TliPG2
  • @ArjanMoens https://t.co/GoYbHGoWmI
  • @ArjanMoens Kijk! Altijd al gedacht! Zit je tegen een burn-out aan? Ga hardlopen /via @nosop3 https://t.co/rV6urUzgKG
  • @ArjanMoens SXM #Irma People of #SXM Stay strong together. Believe in God.




FAQ

Vraag: Wanneer kom ik in aanmerking voor factoring?
Antwoord: Als u aan 2 voorwaarden voldoet, is factoring geschikt voor u.
1. U levert alleen B2B;
2. U levert een afgeronde prestatie met betaling achteraf.

Vraag: Wat is een afgeronde prestatie?
Antwoord: Bij de afgeronde prestatie levert u aan uw klanten een afgerond product of dienst met betaling achteraf. Factoring is alleen mogelijk als u een niet voor discussie vatbaar product of dienst levert. Bijvoorbeeld detachering, uitzendwerk, producten met goedkeuring vooraf zijn geschikt voor factoring.

Vraag: Hoe lever ik mijn factuur aan?
Antwoord: U stelt zelf uw digitale factuur op en mailt deze naar uw klant met ‘cc’ naar The Blue Factor. De factuur is voorzien van een korte tekst waarbij u verklaard de factuur te hebben overgedragen aan The Blue Factor en vermeld ons rekeningnummer op uw factuur. The Blue Factor neemt de factuur in behandeling en betaalt u meteen uit.

Vraag: Is er een minimum factuurbedrag?
Antwoord: Nee, er is geen minimumeis.

Vraag: Is er een minimum omzeteis?
Antwoord: Nee, om voor factoring in aanmerking te komen stellen wij geen minimale omzeteisen.

Vraag: Ik ontvang een deel van mijn betalingen op een G-rekening, is factoring dan ook mogelijk?
Antwoord: Ja, ook bij betaling op uw G-rekening is voor het overige deel factoring mogelijk.

Vraag: Wanneer kan ik betaling van aangeleverde facturen verwachten?
Antwoord: Wij betalen binnen 1 werkdag. Als u aanlevert voor 11:00 uur, betalen wij dezelfde dag nog uit.

Vraag: Moet ik al mijn debiteuren overdragen voor factoring?
Antwoord: Nee, daar bent u vrij in. U kunt besluiten een deel van uw vorderingen aan te bieden voor factoring.

Vraag: Hoe gaat The Blue Factor om met mijn klant als deze niet op tijd betaald?
Antwoord: Wij ontzorgen u op debiteurenbeheer. Ontzorgen moet geen extra zorg worden, daarom voeren wij professioneel debiteurenbeheer met respect voor uw klantrelatie, wij noemen dat beheer met de ‘fluwelen handschoen’.

Klant worden


vraag een offerte aan

acceptatie en verwerken gegevens

stuur uw factuur in CC naar ons

u ontvangt de betaling binnen 24 uur

wij innen de factuur bij uw klant

The Blue Factor B.V.

Amundsenweg 3

4462 GP Goes

+31 10 23 55 108

Route